priprema i vođenje

crowdfunding kampanje

kratki uvid

Usluge izrade i vođenja crowdfunding kampanje

Usluga je uvedena u sklopu projekta TURN – entrepreneurship in Slavonski Brod, Europski fond za regionalni razvoj, Operativni program „Konkurentnost i kohezija“ 2014.-2020.

  • bank-notes-2448_bd66c927-7837-4dbf-bc25-d49656dfe619

    Vođenje kampanje

  • bank-cards-2445_a1e87fce-3f73-4202-9204-4ad23d9ce522

    Izrada strategije

  • coins-2452_3800c0d7-bb74-4470-909a-e107b62b50e6

    Tehnički savjeti

  • pos-terminal-2470_861790a4-85dc-4da4-b645-64e5b80247d5

    Produkcija sadržaja

Crowfunding kampanja – način financiranja perspektivnih ideja

Velik broj mladih poduzeća i pojedinaca posjeduje ideje koje se odlikuju ogromnim potencijalom za postizanje uspjeha na tržištu. Postavlja se pitanje, gdje pronaći sredstva koja bi omogućila uspješnu realizaciju novih projekata iz idejne faze do faze kreiranja uspješnog proizvoda ili usluge? Pridobivanje sredstava na klasične načine financiranja poput kredita banaka ili rizičnog kapitala, često se mogu pokazati zamršenima, pa čak i nedostupnima, naročito za mlade i još nedovoljno iskusne poduzetnike.

U posljednjih nekoliko godina, u svijetu, ali i Hrvatskoj sve popularniji vid financiranja među mladim poduzetnicima postaje tzv. Crowdfunding ili masovno financiranje koji poduzetnicima omogućava da na Internet platformama u kratkom roku prikupe financijska sredstva za realizaciju svojih projekata. Kod masovnog se financiranja radi se o principu prikupljanja sredstava kod kojeg se umjesto velikih iznosa jednog ili više izvora, sredstva pridobivaju putem manjih iznosa financiranih od strane više pojedinaca. Ovakav oblik financiranja naročito je popularan kod startup poduzeća i poduzeća u rastu kao inovativan način financiranja novih projekata, poduzeća ili ideja.

Prednosti i nedostaci Crowfundinga

Masovno financiranje posjeduje mnogobrojne prednosti među kojima valja istaknuti:

  • Brzi pristup mnoštvu ulagača
  • Jednostavniji način dolaska do klijenata
  • Učinkovit način oglašavanja i reklamiranja proizvoda
  • Potvrdu koncepta i povratne informacije potencijalnih kupaca i budućih partnera

No, tu svakako treba naglasiti i loše strane navedenog vida financiranja:

  • Ukoliko prijavitelj ne dosegne ciljanu financijsku vrijednost kampanje, uplaćena sredstva mora vratiti ulagateljima
  • S obzirom da je ideja ili proizvod izložen mnogobrojnim pogledima na Internetu, može se dogoditi da istu netko prekopira
  • Loša procjena može rezultirati time da unatoč uspješno realiziranoj kampanji, skupljena sredstva nisu dovoljna za uspješnu realizaciju projekta

Sadržaj ove web stranice isključiva je odgovornost Razvojne agencije Grada Slavonskog Broda d.o.o.

 Projekt TURN-entrepreneurship in Slavonski Brod je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Više informacija na www.strukturnifondovi.hr.