Naziv projekta

EXtraordinary PLeasure of our REgion – Common gastro, eco & recreation routes of Croatia & Serbia

Akronim projekta

EXPLORE CRO-SR, HR-RS66

Nositelj

Razvojna agencija Grada Slavonskog Broda

Partneri

Turistički klaster “Slavonska košarica”

Regionalna razvojna agencija Panonreg, Subotica

Fond turistički klaster mikroregije Subotica Palić

Ukupna vrijednost

368.110,98 €

Iznos EU bespovratne potpore

312.894,32 €

Razdoblje provedbe projekta

15.07.2017. – 14.07.2019.

Cilj projekta

Jačanja, proširenje i integracija turističke ponude Istočne Hrvatske i Sjeverno-bačkog okruga te poboljšanje upravljanja kulturnom i prirodnom baštinom prekograničnog područja

Ciljane skupine

20 jedinica lokalne i regionalne samouprave

100 interesnih skupina, uključujući udruge

100 malih i srednjih poduzetnika

Očekivani rezultati

Broj osoba educiranih u osiguravanju kvalitete, standardizaciji kulturne i prirodne baštine i upravljanju destinacijom = 40

Broj razvijenih i promoviranih zajedničkih turističkih proizvoda = 3

Opis projekta/rezultata

Izrađene su sveobuhvatne gastro, eko i rekreacijske studije prekograničnog područja i organiziran 3 okrugla stola s ciljem da se stručnjaci dovedu na jedno mjesto te njihovi zaključci integriraju u studije te turističke gastro, eko i rekreacijske rute.

Uspostavljena je e-cluster platforma s funkcionalnostima kao što su e-nabava, e-prodaja, e-učenje, planer putovanja i više, s ciljem povećanja vidljivosti prekogranične regije kao turističke destinacije, poticanja interakcije između pružatelja sadržaja i usluga u turizmu, rasta tržišta, osiguranja pristupa novim tržištima i olakšavanja kretanja posjetitelja kroz destinaciju.

Organizirana je promocija projekta, novoformiranih prekograničnih ruta, e-cluster platforme, turističke i gastro ponude na sljedećim sajmovima s ​​više od 150.000 posjetitelja: 23. Katarinski sajam obrtništva, malog i srednjeg poduzetništva u Slavonskom Brodu, 13. GastEXPO u Ljubljani, 41. Sajam turizma Beograd i 13. Sajam privrede u Subotici.

Promocija je provedena i kroz veliku digitalnu kampanju na Facebooku, Instagramu, YouTube-u, FullTV-u (specijaliziranom turističkom televizijskom kanalu), gastro.hr (vodeći gastro portal u Hrvatskom) i hrturizam.hr (vodeći turistički B2B portal u Hrvatskoj). Snimljeno je i 7 dužih i kraćih promotivnih video spotova prikazanih na društvenim mrežama, YouTube-u, lokalnim i regionalnim televizijama, FullTV-u, gastro.hr i hrturizam.hr. Doseg digitalne kampanje premašio je 2 milijuna ljudi, odnosno potencijalnih posjetitelja turističke destinacije.

Organizirano je šestodnevno putovanje kroz Istočnu Slavoniju i Sjevernu Bačku u kojem je sudjelovalo 48 neovisnih turista s ciljem ocjene turističkih paketa formiranih kroz aktivnosti networkinga. Temeljem izvještaja o evaluaciji organizirana je konferencija Urbani Turizam- Razvoj destinacijskog kontinentalnog turizma s više od 50 sudionika i 9 predavača. Uz konferenciju su organizirani i treninzi, njih ukupno 5 za donositelje odluka i turističke pružatelje, a najistaknutiji predavači bili su Nedo Pinezić, osnivač Zajednice obiteljskog turizma pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, stručni suradnik na razvijanju trase Via Dinarica i savjetnik više turističkih zajednica na području RH & inicijator i koordinator projekta Kvarner Family & Adriano Požarić, marketinški stručnjak i dugogodišnji vlasnik i urednik časopisa Turizam info, najeminentnijeg hrvatskog časopisa u turizmu. Ukupno je educirano 120 ljudi.

Stvorena je i neformalna mreža subjekata na formiranim rutama, turističkih agencija i organizacija, klastera i razvojnih agencija kako bi se osigurala kontinuirana promocija ponude.

Za više informacija

Dejan Vuksanović, info@ra-sb.hr, +385 (0)35 217 090

Rezultati projekta