Novosti

Novosti

Crowdfunding akademija Slavonski Brod

Crowdfunding akademija (http://www.crowdfundingacademy.eu/) je prvi integrirani program edukacije o crowdfundingu na području JI Europe. Trodnevna edukacija namijenjena je poduzetnicima s područja Slavonskog Broda i okolice, s ciljem ojačavanja njihovih kompetencija u osiguravanju izvora financiranja, ali i ostvarivanja veće vidljivosti u javnosti.

Edukacija će se održati 7.2.2019. godine s početkom u 9.45 min.

LOKACIJA ODRŽAVANJA: Velika vijećnica Grada Slavonskog Broda, Vukovarska 1, 35000 Slavonski Brod

ROK ZA PRIJAVU: 06/02/2019 15:00 h

📈 Edukacije o crowdfundingu u sklopu programa do sada je završilo više od 500 polaznika iz 15 zemalja. Radi se o intenzivnom treningu o pripremi i provođenju crowdfunding kampanja za pokretanje ili proširenje poslovanja, lansiranje novih proizvoda ili izlazak na nova tržišta.

🎯 Cilj Crowdfunding Akademije je provesti timove/sudionike kroz sve stadije pripreme i planiranja kampanje. Radionica će uključivati analizu procesa pripreme i provođenja crowdfunding kampanje na teorijskoj i praktičnoj razini, a bit će usmerena na ostvarivanje boljeg razumijevanja motivacije podržvatelja crowdfunding kampanja te kreiranju strategije i specifičnog promotivnog sadržaja crowdfunding kampanje, koji je jedan od najvažnijih aspekata njene uspješnosti.

📋 Metoda i struktura rada:
Trening se sastoji iz tri modula, odnosno tri dana intenzivnog rada i učenja na samim radionicama tokom edukacija, kao i tokom rješavanja pratećih radnih zadataka između termina edukacije. Sav sadržaj je koncipiran na način da ima teorijski i praktični ili interaktivni dio, s fokusom na peer learning i stručnu podršku. Sudionici će tokom treninga neformalnim metodama učenja biti u prilici pružiti i dobiti povratne informacije ostatka grupe (koji su također potencijalna ili stvarna podrška za njihove kampanje), kao i stvarati sadržaj koji će kasnije koristiti u kampanji.

Ishodi:
✅ Sudionici su razradili svoju crowdfunding ideju i primili stručne savjete za daljnju razradu;
✅ Sudionici su spremni samostalno pokrenuti svoju crowdfunding kampanju;
✅ Sudionici su uspostavili nova partnerstva kako bi poboljšali svoju crowdfunding ideju;
✅ Sudionici postavljaju nove ciljeve u svom projektu (redefiniraju postojeće)
sukladno potencijalima crowdfunding kampanje;
✅ Sudionici su osposobljeni primijeniti novostečeno znanje na druge crowdfunding ideje;
✅ Sudionici upotrebljavaju novostečeno znanje o specifičnim promidžbenim sadržajima kampanje u digitalnoj promociji i odnosima s javnošću.