Natječaj za mjeru “Investicija u vinarije i marketing vina”

U okviru Nacionalnog programa pomoći sektoru vina objavljen je prvi ovogodišnji natječaj za Investicije u vinarije i marketing vina. U cilju povećanja i modernizacije proizvodnje te jačanja konkurentnosti vinarima su na raspolaganju potpore do 1,5 milijuna EUR.

Prihvatljivi korisnici sredstava za mjeru Investicije u okviru provedbe Nacionalnog programa su proizvođači (fizičke ili pravne osobe) upisani u vinogradarski registar u trenutku podnošenja prijave.

Ciljevi mjere su povećanje proizvodnje kvalitetnih vina i povećanje konkurentnosti proizvođača kroz modernizaciju proizvodnje vina, kroz nova ulaganja u infrastrukturu vinarija i prerađivačkih kapaciteta, a u cilju smanjenja troškova proizvodnje uzimajući u obzir zahtjeve iz područja sigurnosti hrane i visokih ekoloških standarda u procesu proizvodnje. Prijaviti se mogu proizvođači (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar u trenutku podnošenja prijave.

Prihvatljive aktivnosti za mjeru Investicije su:

a) izgradnja vinarija, vinoteka, kušaonica, prodajnih prostora na i izvan gospodarstva
b) kupnja novih strojeva i opreme, uključujući i računalne programe
c) naknade za arhitekte i inženjere, konzultante, studije, patente i licence

Osim za ulaganja u vinarije i marketing vina, otvoren je i natječaj za restrukturiranje vinograda.

Projekti se zaprimaju do 12.06.2015., a minimalni iznos potpore po projektu iznosi 5.000 EUR.

Rok za podnošenje prijava je do 12. lipnja 2015. godine.

Opširnije

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *