Besplatna edukacija „Google AdWords“

Pučko otvoreno učilište Algebra i Razvojna agencija Grada Slavonskog Broda Vas pozivaju na trodnevnu besplatnu radionicu na temu Internet marketinga za male poduzetnike i obrtnike. Radionica će se održati u terminu od 12. – 14. studeni 2014. godine od 08:00 – 16:00 sati, na lokaciji Matije Gupca 24, prostorije Veleučilišta.

Naučite koristiti najefikasniji marketing današnjice – Google AdWords kroz intenzivne radionice. Tijekom tri dana predavanja i vježbi ovladajte ovim marketinškim alatom učeći od Google certificiranih trenera koji će vam iz prve ruke pokazati kako uz pomoć čak i ograničenih promotivnih budžeta možete ostvariti prodajne i marketinške ciljeve.

Prvi dan naučit ćete koristiti Google AdWords kroz praktične primjere i demonstraciju. Drugi dan upoznat ćete se s oglasnim sustavom koju integrira sam Google kroz Search i Display mrežu. Treći dan naučit ćete koristiti Google Analytics kako biste mogli pratiti rezultate kampanje te koristeći informacije koje dobivate iz sustava donijeti ispravne marketinške i prodajne odluke.

Broj mjesta je ograničen stoga se prijavite i osigurajte svoje mjesto na vrijeme. Prijave se zaprimaju za vrijeme radnog vremena (08:00 – 16:00 sati) na tel: 035/ 296 496 ili
putem maila: josipa.filajdic@algebra.hr. Rok za prijavu je 5. studeni 2014. godine

Iskoristite priliku jer je seminar besplatan, odnosno financiran od strane MINPO-a.

Reference predavača:

Krešimir Drvar

Životopis Krešimira Drvara kombinira informatiku i u velikoj mjeri, upravo turizam. Bio je voditelj informatičkih tečajeva za darovite informatičare u nekoliko škola, a i sam je već sa 17 godina položio zahtjevne ispite i završio Cisco CCNA akademiju, jedan od najviše cijenjenih certifikata u svijetu informatike.

Autor je prvog priručnika o optimizaciji web stranica za tražilice na hrvatskom i vlasnik brojnih Google AdWords / Analytics Qualified Individual i Company certifikata, te je o tim temama predavao na brojnim konferencijama. Posljednjih godina isključivo se bavi Pay-per-Click metodama zakupa oglasnog prostora na Internetu te optimizacijom stranica za tražilice; posvećen je tome da pomogne tvrtkama da posjetitelje web stranica pretvore u kupce i važne buduće kontakte.

Krešimir Drvar svoje radno iskustvo stjecao je u raznim segmentima turizma, kao što su hoteli, kampovi, resorti, rent-a-car agencije i yachting, primarno se brinući za prodaju preko interneta. Imao je priliku raditi s nekima od vodećih svjetskih brandova u jednoj od najvećih svjetskih marketinških agencija, Omnicom Media Grupi, a trenutno radi na poziciji marketinškog menadžera za digitalne kanale u tvrtki Bluesun hotels & resorts. Također je i jedan od osnivača prvog regionalnog blog servisa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *