Aktivnosti Razvojne agencije u 2010.

Razvojna agencija je u 2010. organizirala niz besplatnih edukacija za brodske poduzetnike, obrtnike, članove udruga, predstavnike civilnog društva, od kojih su najveći interes pobudile radionice po Projektu “Obrazovanje za poduzetništvo“, koje smo organizirali uz financijsku potporu Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva i čiji je cilj obrazovanje i usvajanje specifičnih znanja i vještina o poduzetništvu, a u funkciji cjeloživotnog učenja za poduzetništvo. Kroz sve naše edukacije organizirane tijekom godine prošlo je oko 150 polaznika. Osim edukacija Razvojna agencija  je tijekom 2010. godine pružala i usluge informiranja i savjetovanja poduzetnika te pomagala pri izradi projekata poduzetnicima, obrtnicima, udrugama.Ove smo godine u suradnji s Gradom Slavonskim Brodom krenuli u izradu Strateškog plana gospodarskog razvoja grada Slavonskog Broda. Plan će se raditi za desetogodišnje razdoblje, s naglaskom na razdoblje do 2013. godine i očekivani ulazak Republike Hrvatske u Europsku Uniju. Završetak Strateškog plana se očekuje krajem drugog mjeseca 2011. Osim Strateškog plana Razvojna agencija izrađuje i Investicijski vodič grada Slavonskog Broda. Investicijski vodič će biti prvenstveno namijenjen potencijalnim domaćim i stranim ulagačima, poduzetnicima kao i institucijama poduzetničke podrške, te svima onima koji dolaze u kontakt sa potencijalnim investitorima. Sredstva za izradu investicijskog vodiča su dobivena putem Projekta “Poduzetničke potporne institucije” Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva.

Osim navedenog Strateškog plana i Investicijskog vodiča djelatnici Razvojne agencije su u 2010. sudjelovali i u izradi ostalih strateških dokumenata na lokalnom i regionalnom nivou kao što su: Lokalno partnerstvo za zapošljavanje – faza 3, Razvoj investicijskog okruženja, Turistički master plan za grad Slavonski Brod i Županijska razvojna strategija.

Ove godine je i prijavljen jedan od najzahtjevnijih projekata od osnivanja Razvojne agencije – “Projekt izgradnje novog Poduzetničkog inkubatora” za koji je Razvojna agencija dobila tehničku pomoć od strane Ministarstva regionalnog razvoja i koju su provodili HCL Consultants u konzorciju sa WYGI i LDK. Cilj projekta je gradnja novog objekta i povećanje kapaciteta postojećeg inkubatora. Navedeni objekt ukupne površine 2000 m2 bit će smješten u Gospodarskoj zoni Bjeliš. Nositelj projekta je Grad Slavonski Brod, partneri su Razvojna agencija Grada Slavonskog Broda i Poduzetnički inkubator Brodin. Ukupna vrijednost projekta je 1.500.000 eura. Projekt je prijavljen u okviru natječaja IPA III C Shema dodjele bespovratnih sredstava za poslovnu infrastrukturu.

Razvojna agencija je također organizirala i 15. Katarinski sajam obrtništva, malog i srednjeg poduzetništva. Sajam je održan u Sportskoj dvorani Vijuš te ga je posjetilo je oko 22.000 posjetitelja. Rekordna posjeta i potpuno popunjeni svi unutarnji i vanjski sajamski prostori bili su rijedak pozitivan primjer na trenutno sumornoj hrvatskoj sajamskoj sceni. Asortiman proizvoda i usluga koji su nudili izlagači bio je iznimno raznolik jer je i ove godine Katarinski sajam okupio šaroliko izlagačko društvo.  Kao i ranijih godina prednjačili su obrtnici i poduzetnici, a svoje su mjesto našli i obiteljska poljoprivredna gospodarstva, eko proizvođači, zadruge, agencije, trgovci, proizvođači domaće radinosti, osiguravajuće kuće, auto-kuće, KUD-ovi, udruge.

Sredinom godine smo počeli izdavati newsletter koji šaljemo na 500-tinjak e-mail adresa na području grada Slavonskog Broda i šire. Newsletter je ponajprije namijenjen poduzetnicima, obrtnicima, udrugama, medijima, ali i svim ostalim zainteresiranim građanima kojima pružamo korisne informacije o otvorenim natječajima i javnim pozivima na području Republike Hrvatske i Europske Unije kao i razne aktualnosti i zanimljivosti vezane uz Europske  fondove, Europsku uniju, pisanje projekata te aktivnosti Razvojne agencije.

Razvojna agencija je ove godine implementirala sustav upravljanja kvalitetom po međunarodnoj normi ISO 9001:2008. Sustav upravljanja kvalitetom uspostavljen je kako bi se ostvarila politika upravljanja kvalitetom i osigurala sukladnost procesa poticanja malog i srednjeg poduzetništva u skladu sa zahtjevima korisnika usluga/poduzetnika i prema zahtjevima norme ISO 9001:2008. Sredstva za certificiranje Razvojne agencije su također dobivena putem Projekta “Poduzetničke potporne institucije” Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *