15. Katarinski sajam

Četverodnevni 15.Katarinski sajam obrtništva, malog i srednjeg poduzetništva u Sportskoj dvorani Vijuš posjetilo je prema službenim podacima organizatora oko 22.000 posjetitelja. Asortiman proizvoda, usluga i djelatnosti koje su brojni izlagači (njih 215) nudili posjetiteljima bio je zaista raznolik jer je Sajam i ove godine okupio izlagače različitih gospodarskih djelatnosti. Kao i prijašnjih godina prednjačili su obrtnici i poduzetnici, potom obiteljska poljoprivredna gospodarstva, eko proizvođači, zadruge, agencije, trgovci, proizvođači domaće radinosti, osiguravajuće kuće, auto-kuće, KUD-ovi, udruge.

Dio izlagača predstavio se i na vanjskim kućicama, štandovima-klupama i površinama (luna park,zračni tobogan, prikolice).

Uz bogat izložbeni program u dvorani i vanjskom prostoru, tijekom četiri dana održalo se više popratnih događaja. Županijska gospodarska komora predstavila je projekt “Drvo je prvo”, a područna služba Hrvatskog zavoda za zapošljavanje   održala je tribinu na temu “Stručno osposobljavanje za rad bez zasnivanja radnog odnosa”. Na sajamskoj pozornici prodefilirali su brojni KUD-ovi s područja grada Slavonskog Broda i okolice, izvođene su dječje predstave i promocije knjiga, plesne radionice.

13. Dječji Katarinski sajam, održan drugoga dana sajma u petak, ponovo je bio  jedna od najposjećenijih sajamskih priredbi.
Veliko zanimanje posjetitelja privukla je tradicionalna “Čvarkijada” u organizaciji “Radio Broda”.

U subotu 27.11. iz Zagreba je posebni sajamski vlak “Katarinski ajziban” dovezao goste iz Zagreba, Novske, Kutine, a za sve putnike iz Ajzibana Turistička zajednica predstavila je svoj višestruko nagrađivani program “Living history” (Živuće povijesti) kojim je dočarano kako je nekoć izgledao život u baroknoj brodskoj Tvrđavi.

Glavni organizator sajma je Grad Slavonski Brod,a izvršni organizatori Razvojna agencija Grada Slavonskog Broda i Poduzetnički inkubator Brodin.

Na temelju rezultata upitnika provedenog među 90 izlagača, velika većina (94 posto ispitanih) zadovoljna je brojem posjetitelja sajma, a 93 posto ih smatra organizaciju sajma zadovoljavajućom. Smještaj izložbenog prostora odgovarao je većini od 82 posto anketiranih izlagača, a cijena najma za većinu (52 posto) bila je realna. Radno vrijeme i broj dana trajanja te lokacija Sajma odgovarala je za 86 posto izlagača. Većina od 72 posto anketiranih odgovorila je da će doći na Katarinski sajam i dogodine.

Među glavne primjedbe izlagači su istaknuli slabu kupovnu moć posjetitelja.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *